Učinkovito Hujšanje Brez Mučnih Diet

Napisal: Rene Škarabot 

11 Mar 

2021 

S hujšanjem se vsako leto bori ogromno ljudi. Dejstvo pa je, da se več kot 90% oseb po večmesečnem stradanju spet zredi, ponavadi še bolj kot prej. Da je hujšanje učinkovito na dolgi rok, mora biti izvedeno pravilno in na zdrav način!


Najverjetneje tudi ti sedaj iščeš najboljši jedilnik za hujšanje oziroma učinkovite predloge, kako to narediti čim bolj enostavno, ne stresno in zdravo. Zato sem zate v nadaljevanju pripravil nekaj enostavnih nasvetov, ki bodo poskrbeli prav za to.


Na koncu ti bom predstavil še, EVPN Program, ki predstavlja revolucijo prehranjevanja in kateri lahko številke na tvoji tehtnici konkretno zarola navzdol. 


Preden nadaljujeva pa opozorilo:

Če si nekdo, ki želi shujšati 10kg v treh tednih, potem ta stran ni zate. To je zelo nezdrav način hujšanja, pri katerem trpiš, si uničuješ zdravje in se čez tri mesece spet zrediš. Če še vedno želiš ekspresno hujšanje se bova morala na tej točki posloviti.


Še bereš naprej?


Super, dajva torej hujšanje narediti učinkovito s pravimi metodami. 


Spodaj so trije glavni stebri do uspešnega hujšanja in FIT postave vse leto!

1. Kalorijski vnos, kalorijska poraba

Stvar na katero moraš biti najbolj pozoren/na je kalorijski vnos. Torej, koliko kalorij čez dan poješ. Če poješ manj kalorij kot jih čez dan porabiš, boš uspešno hujšal/a.


Kalorijskega vnosa pa ne znižaj preveč. Optimalno je da poješ cca. 200 kcal manj kot jih potrebuješ dnevno.

Ali je nujno potrebno šteti kalorije?

Ne! V nadaljevanju ti bom razkril, tudi edinstven način prehranjevanja EVPN, kjer ti bova z Gallo pokazala, kako lahko uspešno hujšaš tudi brez računanja kalorij in tehtanja hrane ter brez stradanja in mučenja. Več o tem pa malce kasneje..

Naslednja stvar na katero moraš paziti je, da niso vse kalorije enake! Kalorije, ki pridejo iz sladkarij, krofov, bureka ter ostalih sladic in hitro pripravljene hrane (imenujemo jih prazne kalorije), se zelo razlikujejo od tistih iz bolj zdrave hrane kot je npr: oves, sadje, zelenjava, stročnice, oreščki, tofu, itd.


Hitro pripravljena hrana, torej krofi, bureki, pice itd., vsebujejo zelo malo hranilnih snovi, so kalorijsko zelo goste, kar pomeni, da že majhen kos pice, ki te niti ne nasiti, vsebuje veliko kalorij. 


Zato zamenjaj, prazne kalorije z bolj zdravo hrano, ki vsebuje več vlaknin s pomočjo katerih bo tvoja prebava boljša in tudi sit/a boš dlje časa.

2. Izogni se tem trem napakam

  • Ne piješ dovolj vode

Zadostna hidracija je ključnega pomena za dobro počutje, energijo, moč in kurjenje maščobe. Telo je v večini sestavljeno iz vode in že rahla dehidracija lahko povzroči velike spremembe v počutju in zmogljivosti.


Dnevno popij vsaj 2 litra vode, raje pa še več.

  • Ne počivaš dovolj

Šport je super porabnik kalorij in zato odlična izbira za vsakega, ki želi izgubiti odvečne kilograme. V želji po hitrih rezultatih, pa večina trenira preveč.


Počitek je prav gotovo najbolj pahnjen na stran, saj ga večina ne poveže s hujšanjem in pridobivanjem mišične mase. Namesto, da bi telesu privoščili počitek, raje trenirajo še več, misleč, da bodo na ta način svoje rezultate še izboljšali.. Velika napaka!


Telo nujno rabi čas za regeneracijo, zato treniraj največ 5 krat tedensko, še raje pa 4 krat. Hujšanje je, tako kot vse ostalo v življenju, daljši proces. Tudi šole ne moreš narediti v 10 dneh, zato je nerealno pričakovati, da lahko shujšaš 10kg v 10 dneh.

  • Zaužiješ premalo obrokov čez dan

Vsake 3 ure pojej nekaj kvalitetnih kalorij. Ni potrebno, da je to velik kuhan obrok, zdravo malico lahko predstavlja tudi pest oreščkov, banana, jabolko, pomaranča, kozarec sojinega mleka, beljakovinski napitek, itd. Vseeno pa je priporočljivo dnevno zaužiti tudi 2 do 3 večje obroke (zajtrk, kosilo, večerja).


Z več dnevnimi obroki ohranjaš stabilnost krvnega sladkorja, kar bo minimiziralo shranjevanje maščob. Prav tako se na ta način zaščitiš pred napadi lakote in prenajedanjem, ki so eden glavnih krivcev za odvečne maščobne obročke.

3. Izločanje makrohranil je recept za neuspeh

Večina modernih diet (LCHF - ketonska dieta, Atkinsova dieta), 80:10:10 dieta, ločevalna dieta itd., temelji na izločanju ali striktnem omejevanju enega ali več makrohranil (ogljikovi hidrati, beljakovine ali maščobe).


Kolikokrat si že slišal/a, da moraš za uspešno hujšanje iz prehrane odstraniti ogljikove hidrate (kruh, testenine, riž, itd.)?

Ali je to res potrebno? Ne, v bistvu je celo kontra-produktivno.


Ogljikovi hidrati (OH) niso krivec za odvečne kilograme. No vsaj niso nič bolj krivi za odvečen špeh, kot maščobe ali beljakovine. Energijska vrednost 1g OH je 4 kalorije, to je popolnoma enako kot 1g beljakovin. 1g maščobe pa ima kar 9 kalorij!


In na koncu dneva je za uspešno hujšanje, kot smo že povedali, pomemben le kalorijski vnos. Če zaužiješ manj kalorij kot jih porabiš, hujšaš, če jih zaužiješ več, se rediš.

Je torej bolj smiselno odstranit iz prehrane maščobe, ki v zelo majhnih količinah prinesejo največ kalorij?


No, nobenega makrohranila (OH, maščobe ali beljakovine) ni pametno v veliki meri odstraniti iz prehrane, saj ima vsako makrohranilo pomembno vlogo v telesu.


Telo torej za uspešno hujšanje in dolgoročne rezultate potrebuje vsa hranila v pravih razmerjih!


Zaužij:

  • Beljakovine: 1,2 - 1,6 g/na kg telesne teže/na dan
  • Maščobe: 20 - 25% vseh dnevno zaužitih kalorij
  • OH: Preostanek kalorij naj zapolnijo kvalitetni ogljikovi hidrati

Z upoštevanjem zgornjih treh točk, si lahko svoje jedilnike enostavno urediš kvalitetno hujšaš, ter se tako za vedno ogneš nadležnim dietam.


Če pa še vedno ne veš kako točno to narediti, ali nimaš časa za to in bi raje dobil/a dostop do celotnega 30 dnevnega prehranskega načrta, kjer so jedilniki sestavljeni tako, da so okusni in prinašajo rezultate, potem beri dalje:


Od danes naprej pusti popularne diete pri miru in zgrabi nekaj boljšega in dolgoročnega. Nekaj s čimer lahko shujšaš brez mučenja in živciranja, na zdrav način in te rezultate obdržiš na dolgi rok in ne samo za nekaj mesecev.


Saj veš, popularne diete s seboj prinesejo le slabo počutje in stres in nikakor NE dolgoročnih rezultatov. Mučiti se moraš, da se jih držiš in takoj, ko malo popustiš, se spet zrediš. 


Potrebuješ torej bolj prefinjeno rešitev, nekaj o čemer nihče ne govori.


Zato ti danes predstavljava EVPN Program!

EVPN Program ni dieta in je v nasprotju s popularnimi dietami zasnovan tako, da omogoča lažje in učinkovitejše hujšanje, z uporabo skrbno izbranih ogljikovih hidratov in rastlinskih beljakovin s pomočjo katerih si sit/a in imaš več energije.

Obroki v EVPN Programu so enostavni in hitri za pripravo ter slastni. Vsa živila so brez škodljivih sestavin, torej: brez holesterola, brez trans maščob, brez hemskega železa, hkrati pa vsebujejo več vlaknin, ki bodo poskrbela za boljšo prebavo in to da boš sit/a dlje časa.


Tudi na štetje kalorij in tehtanje hrane lahko pozabiš! Pokazala ti bova, kako lahko živiš zdravo in si FIT brez nepotrebnega stresa, tehtanja in računanja. Ja, tudi to se da.


Če tudi ti ne maraš diet, potem je EVPN Program popoln zate. Več o EVPN Programu in kako lahko tudi ti dobiš svojo verzijo, si poglej s klikom na spodnji gumb.


Deli članek še z ostalimi

Avtor: Rene Škarabot

Sem certificiran osebni fitnes trener, ki se s športom ukvarjam že od malih nog. Kot vegan sem zasedel drugo mesto na odprtem powerlifterskem tekmovanju, ker sem skupno, v treh dvigih, premaknil več kot 550kg. Svoje znanje in bogate izkušnje o športu in veganski prehrani, bom z veseljem prek člankov s tabo delil tudi v prihodnje 🙂 

  • Hvala za nasvete! Tudi sam sem opazil, da diete z izločanjem oh niso najboljše, ker potem vedno ko pridejo off dnevi, sem se z oh nažiral in preležal cel dan na kavču..
    Lp, Jan

  • Zadnje objave

    >