Telovadba za hujšanje z lastno težo od doma

Napisal: Rene Škarabot 

05 Nov 

2019 

Živjo,

Če pravkar razmišljaš, da bi bilo fajn začeti migati in narediti nekaj dobrega za svoje zdravje, počutje in izgled, potem imava z Gallo danes zate super informacijo!

Bodimo pošteni, iskanje prave vadbe je precej podobno iskanju šivanke v senu.. Težko je namreč najti vadbo, ki bo:

  • Dobra za učinkovito hujšanje
  • Bo varna za izvajanje
  • Ki traja le 30 minutk
  • Ki krepi srce in ožilje podobno kot tek
  • In katero lahko že takoj sedaj izvedeš kar v dnevni sobi

Zato želiva danes tako vadbo deliti s tabo. Iz najinega GOBYFit 90 dnevnega vadbenega programa sva vzela eno vadbo in dajeva ti jo na test.

Preden začneš, 3x globoko vdihni, postavi se nekam, kjer imaš 2 kvadratna metra prostora, štartaj spodnji video in skači skupaj z nama. Obljubiva, da bo trajalo le slabih 30 min.

In obljubljava ti tudi, da bo to eden izmed najboljših treningov, ki si jih opravil/a, do sedaj.

PROGRAM TRENINGA Z LASTNIM TELESOM

Kako bomo program izvajali?

KROG 1

1. Sprinter izpadni korak s poskokom (Izvajaj 40 sek)

2. Širok počep (Izvajaj 40 sek)

3. Poskok naprej nazaj na prstih (Izvajaj 40 sek)

4.1 Sprinter poskok (desna noga naprej) (Izvajaj 40 sek)

4.2 Sprinter poskok (leva noga naprej) (Izvajaj 40 sek)

5. Dinamični most podplati skupaj (ko zadnjico dvigneš od tal zadrži zgoraj 5 sekund) (Izvajaj 40 sek)

6. Nasprotni upogib trupa (Izvajaj 40 sek)

Pavza 20 sekund.

KROG 2
Enak kot krog 1.

KROG 3
Enak kot krog 1.

KROG 4
Enak kot krog 1.

KROG 5
Vaje ostajajo enake kot v krogu 1, namesto 40 sekund, pa jih izvajaj 30.


DODATNA NAVODILA

  • Med vajami ni pavze
  • Ko izvedemo vseh 6 vaj zapored, sledi 20 sekund pavze
  • Celoten cikel štetih vaj ponovimo 5x


Ko boš vadbo izvedel/la, te prosiva, če nama spodaj v komentar zaupaš, kako se ti je zdela telovadba? Ali te je utrudila in spet po dolgem času čutiš mišice?

Za konec želiva s tabo deliti še en nasvet, ki ti bo pomagal do rezultatov kar najhitreje. Uredi svojo prehrano, kako to narediti si lahko prebereš tukaj, ter zgornjo vadbo izvajaj 3x tedensko.

Obljubiva ti, da če boš malce uredil/a svojo prehrano in če boš vadbo redno izvajal/a, te bodo rezultati čez nekaj tednov presenetili.

Če pa iščeš bližnjico, ki te bo pripeljala do tvoje želene postave hitro, potem pozorno preberi naslednjih nekaj povedi.

Z Gallo sva sestavila edinstven 90 dnevni vadbeni program GOBYFit.


To je online program (je posnet - uporabljaš ga lahko kadarkoli), ki vsebuje najnaprednejše vadbene pristope in tehnike, ki ti bodo pomagali do Fit postave v najkrajšem možnem času, brez dodatnih vadbenih pripomočkov.

Je preprosto najbolj enostavna in hitra rešitev za to, da dosežeš zapeljivo postavo, boljše počutje ter višjo samozavest in se izogneš nepotrebnemu zapravljanju časa in neuspehom.

Torej: Ne bo ti potrebno porabiti stotine ur za testiranje brez rezultatov ali biti na voljo ob točno določenih urah za osebno trenerstvo. Vadbe v programu boš lahko izvedel oz. izvedla tolikokrat kot boš želel/a in kadarkoli ti bo zapasalo. Vse kar potrebuješ za uporabo programa pa je internet povezava.

Če si torej nekdo, ki išče popolno rešitev za izboljšanje postave, počutja in zdravja, ter ob enem želiš vse to čim hitreje, potem ti je GOBYFit 90 dnevna vadba pisana na kožo.

Več o vsem skupaj pa si lahko prebereš na tej povezavi...

Na tvojo sanjsko postavo,
Rene



P.S. Še nekaj sem skoraj pozabil..

V GOBYFit vadbeni program je vključenih več kot 110 različnih vaj, kar bo poskrbelo za pestrost programa ter ogromno motivacije, saj bo pred tabo vedno nov izziv. V vsaki vadbi pa bova z Gallo skupaj s tabo telovadila, tako kot v zgornjem videu. 🙂

Več pa kot rečeno zveš tukaj..

Deli članek še z ostalimi

Avtor: Rene Škarabot

Sem certificiran osebni fitnes trener, ki se s športom ukvarjam že od malih nog. Kot vegan sem zasedel drugo mesto na odprtem powerlifterskem tekmovanju, ker sem skupno, v treh dvigih, premaknil več kot 550kg. Svoje znanje in bogate izkušnje o športu in veganski prehrani, bom z veseljem prek člankov s tabo delil tudi v prihodnje 🙂 

  • Ojla! 🙂 Vadba me je zelo utrudila. 1. vaja mi je bila daleč najtežja in v zadnjih dveh ponovitvah, sem se mogla že precej potrudit, da sem izvedla do konca. Naslednji dan sem po dolgem času konkretno čutila mišice obeh nog in zadnjice, drugi dan po vadbi sem čutila še mišice obeh nog, ter še tretji dan čutim mišico v spodnjem delu leve noge!! Vadbo nameravam ponoviti takoj, ko me nehajo boleti mišice. 😀 Hvala za odlično intenzivno vadbo! Lp, Ana

  • Viri:

    Modela na naslovni sliki Rene Škarabot in Galla Os | Foto: Dani Sušnik

    Zadnje objave

    >